הפוליטיקאי הישראלי שהציל יהודייה מצפורני דאעש

"לפני כחודשיים פנתה ללשכתי משפחה ירושלמית מוכרת וביקשה את התערבותי להביא ארצה את בת משפחתם הנמצאת בסיכון לאחר שברחה מכורדיסטאן מבעלה שביקש למכור אותה לשורות דעא"ש"
דוד לזר No Comments on הפוליטיקאי הישראלי שהציל יהודייה מצפורני דאעש

סגן השר ח"כ איוב קרא פעל להצלת יהודייה מכורדיסטאן שבעלה ביקש למכור אותה לשורות ארגון הטרור דאעש • ואיך דרעי נקשר למקרה? • הסיפור המלא

"לפני כחודשיים פנתה ללשכתי משפחה ירושלמית מוכרת וביקשה את התערבותי להביא ארצה את בת משפחתם הנמצאת בסיכון לאחר שברחה מכורדיסטאן מבעלה שביקש למכור אותה לשורות דעא"ש"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר ח"כ איוב קרא פעל להצלת יהודייה מכורדיסטאן שבעלה ביקש למכור אותה לשורות ארגון הטרור דאעש. "זכיתי להיות שותף בפידיון שבויים ולהעלות לארץ יהודייה מכורדיסטאן, לאחר שנות סבל בהם היתה נתונה תחת בעלה המוסלמי שהתגייס לשורות דעא"ש", סיפר קרא הערב (רביעי).

קרא גולל את הסיפור מראשיתו: "לפני כחודשיים פנתה ללשכתי משפחה ירושלמית מוכרת וביקשה את התערבותי להביא ארצה את בת משפחתם הנמצאת בסיכון לאחר שברחה מכורדיסטאן מבעלה שביקש למכור אותה לשורות דעא"ש. מיד הפניתי אותם לידיד קרוב שעובד במדינות האזור ותוך מספר שעות הוא קיבל תחת חסותו את הגב', תוך שהוא דואג לכל מחסורה הכוללים שהייה במלון רופאים ותרופות לריפוי כל החבלות שנגרמו לה וכן שמירה מתמדת עליה לאור זאת שמקורבי משפחת הבעל ביקשו להעמידה לדין".

הוא סיפר על שיתוף הפעולה עם שר הפנים אריה דרעי: "לאחר פניית משרדי ללשכתו של שר הפנים הרב אריה דרעי סודרה הבקשה לקבלת האישורים הנדרשים להביא אותה ארצה לחוף מבטחים ואכן בסוף השבוע האחרון נחתה הגב' ב.ח. בישראל ואוחדה עם משפחתה".

"כולי תקווה כי הרשויות בישראל יקדמו את התוכנית להעלאת כל היהודים בכורדיסטאן לישראל בבחינת "ושבו בנים לגבולם". הבטחתי כי אעשה הכל על מנת לדאוג לכל יהודי או ישראלי באשר הוא – וכך אעשה", אמ רלסיום והוסיף כי "בימים אלו אני פועל על מנת להקל על משפחות מכורדיסטאן המבקשים לקבל טיפול רפואי בישראל את מתן האשרות והקלות בקבלת טיפולים ראויים בבתי חולים בישראל כדי לקדם קשרים ושיתופי פעולה עם ראשי הממשל בכורדיסטאן".



0 תגובות